بیوگرافی ناچو فرناندز

همه چی درباره ناچو

بیوگرافی ناچو فرناندز

همه چی درباره ناچو

بیوگرافی ناچو فرناندز

ناچو فرناندز یک ورزشکار معروف اهل اسپانیا است. او در سال 1990 متولد شد و در حال حاضر 33 سال دارد. او از آکادمی رئال مادرید بهره برده و در مسابقات مختلف از جمله چمپیونزلیگ و لالیگا عناوین قهرمانی کسب کرده است. ارزش تقریبی ناچو فرناندز در ترانسفرمارکت در حال حاضر 5 میلیون یورو اعلام شده است.


ناچو فرناندز یکی از بازیکنان قدیمی تیم رئال مادرید است. در فصل جاری، در 16 بازی مختلف بیش از 800 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است، اما هنوز گل زده یا پاس گلی نداشته است.


او به نام خوزه ایگناسیو فرناندز ایگلسیاس معروف است و متولد مادرید، پایتخت اسپانیا است. والدینش به ترتیب ماتیه ایگلسیاس و خوزه ماریا فرناندز نام دارند. علاقه‌اش به فوتبال و رئال مادرید، از جمله به نزدیکی خانه‌اش به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نشات گرفته است.


ناچو فرناندز هم در 12 سالگی متوجه شد دیابت دارد و از این اتفاق ترسید. ناچو ابتدا به پزشکی مراجعه کرد که متخصص غدد نبود و آن پزشک به ناچو گفت دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند اما او پس از مراجعه به پزشکان دیگر، متوجه شد که می تواند فوتبال بازی کند.


ناچو پس از فقط 2 فصل در تیم دوم رئال مادرید و ثبت بیش از 100 بازی برای آن، همزمان وارد تیم اصلی شهر مادرید شد و از سال 2011 در این تیم به میدان رفت. او در طی این مدت تا ژانویه 2023، بیش از 20 جام با این تیم را به دست آورده است. وی به عنوان مرد تک باشگاهی در هر 5 قهرمانی رئال مادرید ظاهر شده و از متعصب‌ترین هواداران این تیم محسوب می‌شود.


با این حال، Nacho Fernández در طول این سال‌ها، از درخواست‌های باشگاه‌های مختلف نیز برخوردار بود؛ به عنوان مثال، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2016، باشگاه رم با پیشنهادی 8 میلیون یورویی تلاش کرد تا ناچو را به ایتالیا ببرد. این انتقال در نهایت با مخالفت زیدان زین الدین زیدان لغو شد و هیچ چیز انجام نشد. 


در تابستان 2021، قرارداد Nacho Fernández با رئال مادرید تا تابستان 2023 تمدید شد. او که در طول دوران حرفه‌ای خود بیش از 200 بازی برای این تیم انجام داده است، در حال حاضر کاپیتان دوم تیم است. 


اما به تازگی خبر شده که شرایط برای ناچو در رئال مادرید مطابق سلیقه‌اش نیست. علاوه بر مسئله دقایق بازی، وضعیت فعلی او در باشگاه به همراه عدم ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد، باعث نارضایتی وی شده است.